Brev:
Frugtstykker?
31. juli 2009
Alder:
6 mdr.
Frugtstykker?
Kære Helen,
Du skriver ofte, at det er en godt idé at give børnene lidt frisk frugt, som de kan sutte på. Jeg har prøvet at give Mikkel et stykke blomme, hvor jeg havde fjerne skrællen. Han syntes det var rigtig sjovt at sutte på og smage på, men han tog ret hurtigt hele stykket helt ind i munden (jeg nåede at få fat i det). Så jeg er lidt nervøs for at han skal sluge det hele eller det sætter sig fast. Kan han overhovedet det? Så jeg er lidt i tvivl om, hvor store/små stykker han skal have? Det samme gælder agurk, rugbrødsstænger osv.
Nu har jeg i stedet most blommen med en gaffel og givet ham det på en ske. Han syntes bare, at det smagte super godt :o)
kærlig hilsen
Karina